Üdvözlök mindenkit

Barátaim, ezt a blog-ot azért hoztam létre, hogy megosszam veletek az én hallásérzékenységemmel való együttélésemet, ami már több éve tart. De mit is jelent hallásérzékenységben szenvedni?

Próbáljátok elképzelni az edények csörömpölését, a víz zubogását zuhanyozás közben, vagy egy párbeszédet két ember kötött, úgy mintha hangszóróval beszélnének a fülébe.

Vagy képzeljétek el a hűtőszekrény zümmögését, a számítógép ventillátorának hangját, vagy a mikrohullámú sütő táljának pörgését.

Amióta el kezdtem ezzel a rendellenességgel együtt élni, folyamatosan bujkáltam a zajok elől, egészen addig, amíg a saját foglyom lettem mivel a házon belüli zajokat sem tudtam már elviselni.

Ebből kifolyólag, folyamatos fülzúgásom lett, és a zaj annyira zavarossá lett, hogy már szabadulni sem tudtam tőle.

Épp ez a hallás válság közepette ahol a legtöbb ellentmondásos hallási rendellenességek lépnek fel, egy segítséget kaptam, rátaláltam a belső hangomra, a művészetre, a zenére, ami megtanított arra, hogy annyi hangzavar között megtaláljam a saját hallásomat, hangomat.

Abból adódóan, hogy ez a betegség nem igazán ismert, a helyzetemből kiindulva vettem a bátorságot ennek a blognak a létrehozására, hogy segítséget tudjak nyújtani azoknak, akik ugyanúgy szenvednek mint én vagy többet szeretnének tudni erről a rendellenességről.


Julio

Comments

Popular Posts